!EgyPharma!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

منتدى صيادلة مصر يرحب بكم

Dr/yara
dr amera
الهاوى
DR/ASMAA
Dr.enma
Dr.ahmed ali
mahmoud harbia
Dr\heba
dr.osos
Dr.Mahmoud
The Genius
Dr.KaJoo
aayaa
Dr|Dero
هاميس عبد القادر
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
swettie lolo
عضو جديد
عضو جديد
swettie lolo

منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 6:02 am

الف الف مبروووووووووووووك.......وان شاء الله يكون جروب جااااااامد جدا بينا كلنا
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 6:05 am

لا يا دوك الطب والله انا عملنا قسم له لاننا بنعمل دة علشان حاجات هقولكم عليها بعدين وفية قسم للطب اسمة طلبة طب لكن الصيدلة ملينين المكان معلش والله حتى انا عاملة دة علشانك والناس الى طلبت منى كدة
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 6:16 am

على فكرة من يظن انى بعشق الصيدلة ودخلتها لانى بعشقها فهذا ليس بصحيح لية لانى اساسا عمرى ما فكرت فيها وكنت شيفاها بالطريقىة السيئة وكانت عندى الصيدلة اوحش كلية اوك لكن كان نفسى ادخل اى كلية لانى بحب اى حاجة ماعدا الطب والصيدلة والحاجة الى بحبها فى الطب والصيدلة معدودة على الصوابعلكن دعيت ربنا يوفقنى فى الحاجة الى يرضاه مش الى انا ارضى بيها فجت على الحركركيعنى وصيدلة طنطا واكتر جامعة كنت بكرها هى طنطا فكل حاجة جت معيا بالعكس فبتقبل الحكاية مش اكترفحبيتها فحولى تحبى اى حاجة هتحبيه نصيحة من اختك فى الله حب الحياة وما تخديش فكرة عن حاجة الا اما تعيشيها الا ان كانت حلم وعاوزة تعيشى
dr.roma
عضو جديد
عضو جديد
dr.roma

مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 9:38 pm

الف مبروك يا دكتوره ساره على المنتدى الجميل ده

وان شاء الله يكون احسن منتدى للصيادله ويكون متميز عن باقي المنتديات
Dr/yara
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 5:38 am

اذيكم يا احلى صيدله فى العالم ورداً على كلامك يا دوك ساره عموماً الانسان هو الذى يصنع الامور وليست الامور هى التى تصنعنا فالله يقدر الاشياء ونحن نعمل على الاستفاده منها اصل انا كان جيلى طب بنى سويف بس انا اخترت الصيدله يعنى ان شاء الله هحبها لان انا مقتنعه برأى ومشى بيه لحد دلوقتى نتيجه كويسه ان انت لو بتحبى حاجه اكيد هتنتجى فيها اكتر من لو بتعملى حاجه وانت مش حبها وعشان كده انا هقولك امشى بالقنون ده شويه وابقى قليلى رايك بس انا كنت عايزه اسألك انت كنت عايزه تدخلى أيه[/b][/u]
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 3:37 pm

هتصدقى انا كان نفسى ادخل اية اولا كان نفسى اجيب مجموع حلو وطبعاا اوائل المحافظة وكدة ودى كانت الامنية الاولانية وبعدين تيجى اى كلية لانى انا بحب كل الكليات وما فيش حاجة بكرها الحمد لله لكن كنت كتاكدة تاكد تام مهما حلمت مش هيتحقق الى انا بافكر فيى وكنت بكرة الصيدلة ورحتها اهو علشان اشوف الناس الحلوة دى والله اعلم بنا فى قلبى لكن الامل كان ادرس بيولوجى وكميلء وفيزياء واستفيد منهم فى علاج الامراض المستعصية من تسوء تقديرى كنت بحسب ان دة ادخل طب واذاكر علوم لكن صيدلة كانت فكرتها عندى بياعة لكن الفكرة تغيرت بالصدفة وهذا من فضل ربى لان ربنا بادعية دايما اللهم وفقنى لما تحبة وترضاه وانا مهما حصل معيا من اشياء عافة ان ربى معى يقوينى ويحمينى ويرشدنى للخير ان شاء الله واقولك
Dr. Bibo
عضو جديد
عضو جديد
Dr. Bibo

مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 1:35 am

شكرا جدا ياسارة على شعورك الطيب تجاه اصدقائك اللى اغلبهم عارفاهم من وقت قصير لكن حسينا كأننا نعرفك من زمان ونتمنى لكى مزيد من النجاح ومنتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 930215 تتحفينا دائما بأفكارك الرائعة لأنك بجد حببتينا فى الصيدلة منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 814523
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: منتدى صيادلة مصر يرحب بكم   منتدى صيادلة مصر يرحب بكم - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 7:35 am

طبعا لا يا دكتور هبة كلنا اخوان فى الله وتنورينا وتنورى طنطا وياريت كدة ربنا معانا

منتدى صيادلة مصر يرحب بكم
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2