!EgyPharma!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr amera
مشرفة
مشرفة
dr amera

أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم Empty
مُساهمةموضوع: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 1:50 pm

خلاص يوم السبت

!!!!!!!!!!!!!!!!

اول يــــــــوم

هنروح الجامعه أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 13728

كل مافتكر اليوم ده احس بحماس

أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 310339 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 310339

حماس جاااااامد اوى

طبعا الطلبه الاكبر منا بيضحكوا عليا دلوقتى

أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 365755

بس بجد اليوم ده ليه بهجه وليه جو مختلف

يمكن عشان

عشان ايه مش عارفه أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 14265

كده وخلاص

ياترى هنقضيها ازاى

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 24322 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 13728 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 33944 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 774346 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 84990 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 281917 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 306417

وازاى هتعدى الايام

ولا انا لوحدى اللى متحمسه

قولولى انتو حاسين بايه

أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 47706 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 14574

عدل سابقا من قبل dr amera في الأربعاء سبتمبر 30, 2009 7:27 pm عدل 1 مرات
Dr.skybaby
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 6:29 pm

على فكرة اول مرة اشوف وحدة زي انا متحمسة لليوم ده من زمان اوي وانا في الثانوية كنت حاموت واليوم ده ييجي

انا اساسا الاسبوع ده مش قادرة انام من الفرحة عايزة يوم السبت ييجي باقصي سرعة نفسي اشتري الادوات واخش المعمل وكدة يعني ياااااااااااااااااااارب نقضي في الجامعة احلى الايام
dr amera
مشرفة
مشرفة
dr amera

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 6:51 pm

Dr.skybaby كتب:
على فكرة اول مرة اشوف وحدة زي انا متحمسة لليوم ده من زمان اوي وانا في الثانوية كنت حاموت واليوم ده ييجي

انا اساسا الاسبوع ده مش قادرة انام من الفرحة عايزة يوم السبت ييجي باقصي سرعة نفسي اشتري الادوات واخش المعمل وكدة يعني ياااااااااااااااااااارب نقضي في الجامعة احلى الايام

نورتى والله الموضوع

بس بجد حاجه حلووووووه

وان شاء الله تكون الايام اللى بعدها احلى
د/ نـــ غ ـــم
عضو جديد
عضو جديد
د/ نـــ غ ـــم

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 2:35 am

انا مش رايحه أول يوم أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 022yb4أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 022yb4
Dr\heba
مشرفة
مشرفة
Dr\heba

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 11:18 am

فعلا انا كنت متحمسه جدا ومازلت بس تسرب الى نفس بعض الخوف والقلق قلق اكتر يعنى مش حتروحى اول يوم ليه يا الاء
dr amera
مشرفة
مشرفة
dr amera

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 2:36 pm

د/ نـــ غ ـــم كتب:
انا مش رايحه أول يوم

ايه؟؟؟؟؟

مين ؟؟؟

فين؟؟؟

طب ليه ؟؟؟

هو مبيبقاش فى دراسه

اول يوم

بس اتفسحى شويه
أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 022yb4أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 022yb4
dr amera
مشرفة
مشرفة
dr amera

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 2:41 pm

Dr\heba كتب:
فعلا انا كنت متحمسه جدا ومازلت بس تسرب الى نفس بعض الخوف والقلق قلق اكتر يعنى مش حتروحى اول يوم ليه يا الاء

شكرا يا عسللل

على احلى مروور

بعدين عيب عليكى تقلقى

داحنا صيادله مصر

أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 586992 أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم 586992
د/ نـــ غ ـــم
عضو جديد
عضو جديد
د/ نـــ غ ـــم

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 2:46 pm

أول يوم عندنا فيزيا ف علوم ومعامل علوم مبتفتحش أول يوم
فهروح م الاحد ان شاء الله
أروح أتفسح؟؟؟؟
والله فكرة بس المشكله انى بكسل انزل
بس انا حاسه اصلا ان بابا وماما هيقولوى انزلى وملكيش دعوه بركم حد ربنا يستر
Dr.ahmed ali
عضو مشارك
عضو مشارك
Dr.ahmed ali

مُساهمةموضوع: رد: أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم   أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 2:55 pm

بصراحه انا متحمس للعب الكوره في الجامعه اصل ئدام كليتنا ملعب بيسموا ملعب صيدله ده اللي أنا متحمسله بس لكن البائي المعمل والدراسه حموووت من الرعب وبتلبخ في المواقف اللي زيي كده وببئا حاسس ان الناس كلها بتبص عليا وبعدين يوم السبت شكله حيبئا يوم عالمي للزحمه وانا مبحبهاش أنا بحب الهدوء والخضره والهوا مبحبش مووود المحاضرات والزحمه والكلام ده بيعملي روشنه

أول يـــــــــــــــــــــ فى الجامعه ـــــــــــوم
صفحة 1 من اصل 1