!EgyPharma!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تعالو نحط جدول لينا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

تعالو نحط جدول لينا Empty
مُساهمةموضوع: تعالو نحط جدول لينا   تعالو نحط جدول لينا I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 02, 2009 3:26 am

بسم الله توكلت واليه انبت واليك المصير[ولانسمى جميعاا بسم الله الرحمن الرحيم ونحن ندخل اعقاب سنة جديدة ومليئة ونحن فى خوف وقلق لكن باذن الله الاسرة المتكاملة لا تعرف الا الحب والانتماء وتحمل المسئولية والشعور الطيب.
احنا عملنا المنتدى علشان نقول افكار بعض ونساعد بعض واحنا لسة فى مقتبل الطريق
كدة ان شاء الله نحط ايدينا فى ايد بعض ونتفق الكلية داخلة ان شاء الله تعالى هنعمل اية هندخل امتى هنذاكر منين واذاى كيفية التعارف فى الكلية الموضوع كبير وانا عايزة اعرف اولا كام اجابة او اقتراح
اولا--
نظام كل واحد فى الكلية اية
ثانيا

اليوم الاجازة

ثالثا

السنة الدراسية
رابعاا
ناوى او ناوية تدخلوا امتى
خامساا نظامكم كل مجموعة تعمل دعوة للمنتدى فى الكلية وتنشرها وان شاء الله ممكن نعمل واحدة ونوزعها ونقول الفكرة ممكن تجيب ناس اكتر والمنتدى مش لعبة انا سالت ناس دكترة جامعة وقالوا عادى جداا طالما هتلموا الافكار سوى وتتحدوا وما فيش حاجة اسمها تتطفل
سادسااا بجد ممكن هنحط المحضرات او نسجلها ونحط الامتحانات بتاعة السنين الى فاتت نخلى المنتدى البيت التانى وفعلا يكون لمذاكرة واخر الاخبار ونبدا سوى مع بعض وربنا يطمن قلوبن[/size]اللهم امين[/size[/size]]
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: تعالو نحط جدول لينا   تعالو نحط جدول لينا I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 02, 2009 7:44 am

الحمد لله انا هابدا انا اعدادى صيدلة طنطا
نظامنا اتغير وفيه تطورات والله اعلم اية الجديد
يومنا الخميس للجازة
انا فى نيتى ان كل يوم هادخل بحيث المراقبة اولا
وثانيامسابقة لكن من نوع خاصلاننا هنضع كل يوم معلومة ونشوفهاسواء حاجةى مش فهمنا فى الكلية او نصحح انفسنا حاجة واحنا وشاطرتنا
ثالثايوم الاجازة كدة خميس وجمعةيعنى خميس عندى هيكون مفتوح علشان الم منهج الاسبوع والمحاضرات ونتناقش فى اى حاجة لينا محتجنها لكن الجمعة هيكون راحتى من كل حاجة يوم الصلاة والنوم
رابعاا ما فيش تشيت
لان الشات اى معلومة هندخلها
هنا
حد زعلان يفضى ويفضض فى الاقسام الخاصة كورة عنكم المواضيع
تهنئة اعياد ميلاد وفاة لقدرالله خلينا ايد واحدة اوك
خامساعاوزين نبدالا بحماس ونروح الكلية وضوء وصلاة وتوكل ع الولى وما شاء الله كان ولم يشاء لم يكن الى ربنا عايزة هيكون
بجد ولو قدرنا نعمل كدة هيكون كويس وياريت اخواتى فى صيدلة طنطا يكونوا معانا
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

مُساهمةموضوع: رد: تعالو نحط جدول لينا   تعالو نحط جدول لينا I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 12, 2009 6:03 pm

هاميس عبد القادر كتب:
الحمد لله انا هابدا انا اعدادى صيدلة طنطا
نظامنا اتغير وفيه تطورات والله اعلم اية الجديد
يومنا الخميس للجازة
انا فى نيتى ان كل يوم هادخل بحيث المراقبة اولا
وثانيامسابقة لكن من نوع خاصلاننا هنضع كل يوم معلومة ونشوفهاسواء حاجةى مش فهمنا فى الكلية او نصحح انفسنا حاجة واحنا وشاطرتنا
ثالثايوم الاجازة كدة خميس وجمعةيعنى خميس عندى هيكون مفتوح علشان الم منهج الاسبوع والمحاضرات ونتناقش فى اى حاجة لينا محتجنها لكن الجمعة هيكون راحتى من كل حاجة يوم الصلاة والنوم
رابعاا ما فيش تشيت
لان الشات اى معلومة هندخلها
هنا
حد زعلان يفضى ويفضض فى الاقسام الخاصة كورة عنكم المواضيع
تهنئة اعياد ميلاد وفاة لقدرالله خلينا ايد واحدة اوك
خامساعاوزين نبدالا بحماس ونروح الكلية وضوء وصلاة وتوكل ع الولى وما شاء الله كان ولم يشاء لم يكن الى ربنا عايزة هيكون
بجد ولو قدرنا نعمل كدة هيكون كويس وياريت اخواتى فى صيدلة طنطا يكونوا معانا

والله تنظيم حلو للوقت طب انا زيك هعمل كده لانى بصراحه كنت مقضى خميس وجمعه سيبهم للعب بس هعمل زيك
بجد فكره حلوه اوى

تعالو نحط جدول لينا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جدول الشيت
» جدول الامتحانات
» جدول الترم التانى
» جدول التيرم الثاني
» جدول إمتحانات الشيت 2009 /2010