!EgyPharma!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايش رايك فى الحل دة؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

ايش رايك فى الحل دة؟ Empty
مُساهمةموضوع: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 1:55 pm

ايش رايك فى الحل دة؟ 8833 السلام عليكم بما اننا كدة كلنا مع بعض
فممكن نحاول نساعد بعض اولا كحل جزئى وان قرنا ان نثبت اننا ع مقدار وافى من المسئولية
فكدة نقدر نحقق شغل اكتر اذاى!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!يعنى اولا نشوف مواعيد نتفق كلنا مع بعض ندخل فيها بجيث نبدا مكتب المذاكرة الجماعى
بحيث نبدا فى وقت
معين ونشوف الى هنخدوه ونبدا مع بعض الى يقف معاه حاجة يحطها
ونتفق ع الوقت الى نحل لبعض مشاكل بعض وكدة
ومثلا احنا هنا
سارة وريهاموسمر واية وايةو
سارة وريهام سكشن اربعة
اية واية سكشن تلاتة
اسامة واسلام اكيد سكشن 1مع بعض
اسامة واسلامواحمد ع ما اظن ة مجموعة الفومجمد ومحمد ومصطفى وعمرو وهبة مجموعة ب
لو احنا من جونا اننا نذاكر فهعلا ونبدا فى الاوقات دى علشان نعرف نفيد بعض وكمان نقدر
نيساعد بعض دة كويس ويا سلام لو كلنا امتياز تعالو نبدا مجموعة صغيرة
تبدا
بالتيم ورك ما بنا وياريت ندور ع بعض البنات دوروا ع بعض ياريت كمان الولاد ونشوف الوقت المناسب وكدة علشان فعلا نذاكر بجد ونساعد بعض والموافق يقول راية والمعارض يعترض ويبرهن السبب واين كان لازم نساعد بعض علشان فعلا نكون ناس كويسة وفعلا خليفة الله ع ارضة متحلين بالمل والعلم والايمان بالله والادب والدين وياريت نعمل حاجة بججد يارب
واخبراا ادعو دعائى اللهم وفق الامة فى الدارين اللهم امين
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 2:37 pm

ايش رايك فى الحل دة؟ 446262 تعظيم سلام ع الفكره الجامده دى بس عاوزه كام يوم كده على ما نعرف نتجمع ومين اسامه اللى معايا فى السكشن ده انا مش بشوفوا ليه السكشن اللى فات كنا 5 صبيان بس وفيهم اسامه واحد صحبى من ابتدائى بيقى د اسامه التانى فين ؟
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 7:43 pm

والله الى اعرفة انة دكتور اسامة يبقى اكيد معاك فى السكشن والله اعلم
لو دخل ابقوا ابعتوا لبعض رسايل اعرفوا بعض علشان نلحق ننجز
ان شاء الله
dr_samar
عضو جديد
عضو جديد
dr_samar

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 9:26 pm

بصي انا معاكي بس ابدئو علي طول علشان انا لحد دلوقتي مبدئتش اذاكر ونفسي ابدء وهي فكره لذيذه بس ياريت الكل يدخل فيها علشان نستفبد كلنا
dr amira
عضو جديد
عضو جديد
dr amira

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 9:48 pm

انا مش موافقة عامة ماشى احنا نفيد بعض على المنتدى لكن حكاية دى معايا وده معاك مش صح يعنى مش معقول انت تدور على شخص تعرفه اسما فقط يعنى مش شايفين ان الموضوع غريب ممكن يطلع الشخص مش زى ما انت متوقع ودى حصلتلى شخصيا بعد ما دخلت الكلية
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 9:49 pm

مش فاهم يا دكتوره وضحى اكتر يعنى ايه زى ما انت عاوز مهو كله هيبقى ع المنتدى
dr amira
عضو جديد
عضو جديد
dr amira

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 9:55 pm

اقصد يعنى مش معقول ندور على الناس فى الكلية اللى معانا فى السكشن لان دى كانت فكرة سارة وانا ارى انها مش عاجبانى
dr_samar
عضو جديد
عضو جديد
dr_samar

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 10:08 pm

ايه يا اميره مش عجباكي ليه ما انا شوفت ساره وقابلتها وده انا شايفاه حاجه كويسه ان يكون معاكي في السكشن حد من المنتدي
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 10:11 pm

قوليلها دنا فى سيكشن النباتات نفسى الاقى رجاله احنا 80 كنا 5 صبيان بس الرجاله راحت فين يا جماعه
dr_samar
عضو جديد
عضو جديد
dr_samar

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 10:21 pm

ياعم البنات تكسب بس متقلقش هتلاقي انشاءالله معاك ناس من المنتدي ودور علس اسامه هتلاقيه
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 5:27 am

السلام عليكمانا عايزة اقول كلمة واحدة اما احنا نبقى مع بعض ع المنتدى تكون حاجة كويسة وهنذاكر ع المنتدى تدورى ع الى معاكى فى سكشنك اوك ما انا شفت ريهام وسمر والاء الغندور واية عبد المنصف واية صحبتى
وانتى والناس كويسة وانتى شوفتنى يا ترى اية الى وحش
الانسان بايدة يتعايش مع الناس ليكى عاداتك اوك انا كمان ليا عاداتى وتقاليدى ماشية ع مبدا وانا كمان اوكليكى صفاتك ليا صفاتى بس الاخر هنفيد بعض ودة علشان نفيد بعض مش نلعب او نتسلى انا عن نفسى ان شاء الله عايزة اكون يارب من اعلى التقديرات فى الكلية لكن
هدفى ان الكلية كلها تكون حلوة نشرف بعض شوفتى الجمعية العلمية والناس الى فيها حاجة اسمها تيم ورك
علياء عمرو صبحة ود/ سناء ود/ عمرو ومختار
كل دة
وكل انسان حر فى راية ذى ما كل انسن حر فى شخصيتة وافكارة لكن مرة تانية الانسان يقدر مهما انفتح ع العالم يكون محتفظ باصولة والسلام مسك الختام
dr.osos
عضو مشارك
عضو مشارك
dr.osos

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 6:34 am

يا اسلام باشا اسأل اسامة صاحبك عليه هو عارفنى

وعلى فكرة سكشن النباتات كان مقسوم 80 و 70

انا فى النص الاول واسامة صاحبك فى النص التانى

واحنا فى المجموعة بتاعتنا كنا 73 ولد تقريبا ومكانش فيه الا خمس بنات
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 7:31 am

الحمد لله شوفوا اخبار بعض بقى
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:13 am

طب كويس ان الرجاله لسه موجودين طمنتى يا راجل
dr amira
عضو جديد
عضو جديد
dr amira

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 11:53 am

انا احب اقول يا سارة رايك جميل بس يا ترى انتم فهمتم انا قصدى ايه انا معتقدش عامة اوك بس الاول عايزه اعرفكم ان الانفتاح شئ طبيعى بس له حدود ومين قالك انى مش بحب الانفتاح ده بالعكس انا اقصد ان لو كل شخص حاول يدور حوله عن الناس اللى عرفهم على النت من منتدى لغيره نبقى بنهزر ولا ايه رايكم يعنى انا عرفتك صدفه لكن يا ترى ادور على سمر وريهام ووووووووووووووووووالخ يعنى النظام كه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مش تمام وفرضنا ان ربنا سهلهل ولقيتهم اجمع صحابى وعرفهم عليهم يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه دا الموضوع طويل قوى بمجرد انى اروح الكلية واروح ابقى صدعت دماغى بالحاجات دى وبل ما نفيد بعض اعتقد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!صعب قوى عامة كل شخص وعلى حسب ما يحب سلامى ليكم جميعا من سارة لدوك اسامة واسلام وعمرو وسمر والجروب كله دعواتكم ايش رايك فى الحل دة؟ 9434
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 12:16 pm

ربنا مع الجميع
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ايش رايك فى الحل دة؟   ايش رايك فى الحل دة؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 17, 2009 8:12 pm

ع فكرة انا بتخنق بسرعة ع الرغم انى باضحك كتير وبشوشة بس يلا حصل خير بصوا شوفولكم وقت علشان المذاكرة انا وسمر واية اية وريهام اتجمعنا وهنشوف المحضرات وكدة والى عايز يتقدم وله جزيل الشكر والتهنئة بعام جميل جداا احنا هنخلص العقاقير ان شاء الله ع الاربعاء والبيولوجى ع الاتنين والاحصاء ع التلات واللغة ع التلاتاو الاربعاءوالتحليليةع الخميس
والاورجانيك ع الجمعة
ان شاء اللهشوفوا الوقت وكدة ع حسب احنا هنترجم الحاجات سوى وكدة وان شاء الله نساعد بعض كويس

ايش رايك فى الحل دة؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ايه الحل ؟
» أزمة البحث العلمي في العالم العربي .. ما الحل ؟