!EgyPharma!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) Empty
مُساهمةموضوع: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 4:44 pm

السلام عليكم يا جماعة انا عملت جروب ع الفيس بوك اسمو حركة اه انا عملت الجروب ده عشان كل الناس اللى نفسها تغير اع حاجة غلط تشوفها فى مجتمعنا او حياتنا  وانا واحد من الناس اللى نفسى اعمل حاجة ربنا يقدرنى عليها تفيد حياة الناس الغلابة اوى وانا اقسم انى انا نفسى اعمل حاجة بجد مين معايا يا جماعة فى الجروب ده والموقع على الفيس   https://www.facebook.com/group.php?gid=151567214312 
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 4:57 pm

والله العظيم معاك والمنتدى دة كنت عايزه كدة وع ما اظن ما فيش حد عاوز يغير الواقع الا اما ينصطدم بيهشمكلنا هنعمل ذى احمد حلمى
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 5:02 pm

سياسة واجتماع وصورة كمالية
صح
اهداف سامية بس هتلاقى مين ينفذ
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 6:26 pm

مش مهم مين اللى ينفز بيادك تعمل كل حاجة بس الاول غير الحاجة الغلط فى نفسك الاول 
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 8:25 pm

هاميس عبد القادر كتب:
سياسة واجتماع وصورة كمالية
صح
اهداف سامية بس هتلاقى مين ينفذ
ساميه مين دى؟ ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) Lol
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 10:00 pm

سامية اخت نبيلة بنت عم نجلاء
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 23, 2009 10:55 am

بص يا محمد للمانة يعنىالطريق دة بتاع الكمالية والحاجات ونغيرالى حوالينا وعايش تشوف كل حاجة حلوة حواليك جميل جداا عايز تكون الشمعة الى تنور لغيرك اوك بس نصيحة ما تخلهاش الى تحرق وتنور لغيرك واما انت تتحلاق او تتلسع منها مش هتكون الشهيد ولا هتكونالحاجة الممجدة هتكون ضحية معرفة لغيرك وخلاصومشضحية لانها وحش لكن تعب ليك وممكن تتعبت انت فى كدة حدد الهد ف مذاكلرتك انا سال كتير فى الموضوع وعرفت حاجة واحدة لا سبيل للنجاح الا من اجل طريقواحدتحديد الكلية والفاضى تغير ما لانراه انا عن نفسى لو دخلت الشيت او اى امتحان بالى انا فية ممكن اضيع وبكدة مش هستفد من الحاجات دى الا فشلى فى كليتى اونجاحى فى العلاقات العمة والكمال نذاكر الاول والنبى وبعدين الفيس بوك والحاجات دى لان بجد انا حاسة انى هافشل وفى نفس الوقت انا عايزة اعمل كل حاجة والسعى للكمال
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 23, 2009 10:59 am

معلش بس بجد انا تعبانة من الموضوع دة اوى وخلاص قربت اتجنن او يجيلى عقدة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 3:11 am

انا اسة ها قرا كل ده شكرا اوى بس مافيش مانع نعمل اى حاجة تفيد الناس ومش مهم ابقى شمعة
هاميس عبد القادر
المراقبة العامة
المراقبة العامة
هاميس عبد القادر

مُساهمةموضوع: رد: ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)   ...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 5:55 am

ع فكرة انا الى سجلت فى الجروب والله عملت اكونت ع الفيس مخصوص علشان الجروب بس كتنفيذ ع خير ان شاء الله

...NeveR FoR PaiN... (.....حركة اه.....)
صفحة 1 من اصل 1