!EgyPharma!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ساعدونى يا جماعه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr/riham
عضو جديد
عضو جديد

ساعدونى يا جماعه Empty
مُساهمةموضوع: ساعدونى يا جماعه   ساعدونى يا جماعه I_icon_minitimeالأربعاء يناير 20, 2010 7:33 pm

لو سمحتم يا دكاتره الناس اللى امتحنت شفوى نباتات النهارده تقولى ايه النظام زى العضويه ولا نرسم ولا اسئله ونظام الاسئله مثلا عامله ازاى وعايزه اعرف رايكو فى امتحان النباتات انا عارفه انه سهل بس انا اللى محلتش كويس بس هفضل اقول ربنا يستر فى المادتين دول عضويه ونباتات لان بجد انا ملغبطه فيهم جامد وربنا يستر يارب فى باقى المواد
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

ساعدونى يا جماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى يا جماعه   ساعدونى يا جماعه I_icon_minitimeالأربعاء يناير 20, 2010 11:19 pm

الامتحان حسب الدكتور فى دكاتره بتدخلها توريك تلت رسومات وتقولك ايه دول وتمشى بس المعظم بيبقى طالع وحش لان الدكتور امبارح كان مستعجل ومش بيستنى حد يفكر لو مردتش علطول بيفوتك
انا بقى دخلت لدكتوره بتسال اسئله وفى الاخر تاخد كام رسمه برده بس احسن حاجه فيها انها قالتلى فى الاسئله رد بالعربى عادى فده سهله شويه بس نفس النظام مش بيصبروا على حد انا ان شاء الله هجيب فوق الاربعين اصلى غلط فى كام سؤال كده بس فعلا امبارح لما تسال اى حد دخل هتعرف ان المعظم مش بيحل حاجه فا الحمد لله لو فوق الاربعين انا راضى والله
dr/riham
عضو جديد
عضو جديد

ساعدونى يا جماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى يا جماعه   ساعدونى يا جماعه I_icon_minitimeالخميس يناير 21, 2010 1:11 pm

شكرا يا دكتور اسلام انا خلاص امتحنت النهارده والحمد لله جاوبت كويس ربنا يكمل على خير فى باقى المواد
dr islameed
عضو جديد
عضو جديد
dr islameed

ساعدونى يا جماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى يا جماعه   ساعدونى يا جماعه I_icon_minitimeالخميس يناير 21, 2010 1:16 pm

طيب

ساعدونى يا جماعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو سمحتم يا جماعه ساعدونا